Casu Promocje

Casu

Ekskluzywne obuwie w atrakcyjnie niskiej cenie? Taka propozycja płynie od sklepu Casu, który oferuje buty, a także galanterię skórzaną, która będzie idealnym prezentem dla najbliższej osoby. Nie czekaj i sprawdź nasze Casu promocje.

Aktualne promocje i kupony do Casu

50% rabatu

50% rabatu na damskiej wyprzedaży

kupon ważny do: 20.01.2017
Sprawdź promocję
Wartość kuponu
50%
Minimalna wartość zamówienia
brak
Dla klientów
nowi i stali klienci
Ważny do
20.01.2017
Pokaż szczegóły

Podobne kody rabatowe i promocje

27% rabatu

27% kod rabatowy na wszystko

ważne
Sprawdź kod
Wartość kuponu
27%
Minimalna wartość zamówienia
brak
Dla klientów
nowi i stali klienci
Rodzaj artykułu

Obowiązuje na nieprzeceniony asortyment. 

Pokaż szczegóły Wszystkie kupony do Mivo
5% rabatu

5% kod rabatowy na wszystko

kupon ważny do: 31.01.2017
Sprawdź kod
Wartość kuponu
5%
Minimalna wartość zamówienia
220 zł
Dla klientów
nowi i stali klienci
Rodzaj artykułu

Obowiązuje na przecenione i nieprzecenione produkty. 

Ważny do
31.01.2017
Pokaż szczegóły Wszystkie kupony do Zalando

O Casu

Casu jest firmą handlową posiadającą sieć sklepów typu multibrand. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom  klientów, w 2008 roku został otworzony  sklep internetowy Casu  posiada 18 sklepów na terenie Polski dzięki czemu, jest bardziej wiarygodna w oczach  klientów.W ofercie  sklepu znajduje się obuwie, jaki galanteria skórzana. Klient może liczyć na najmodniejsze wzory, największy wybór i atrakcyjne ceny. Do  kolekcji zawsze wybierane są  takie modele, których design, jakość wykonania, wygoda oraz cena zadowolą każdego Klienta. W butach Casu chodziły takie gwiazdy jak Ilona Felicjanska, Olga Borys oraz Anna Samusionek. Liczne Casu promocje sprawiają, że liczba klientów się powiększa.

Promocje i konkursy

Casu promocje z myślą o klientach oferuje różnego rodzaju promocje, które sprawiają że piękne sandałki już dziś można nabyć w atrakcyjnie niskiej cenie. Stale wprowadzane Casu promocje z pewnością sprawia, że każda grupa znajdzie coś dla siebie. Klienci mogą liczyć również na liczne konkursy, które znajdują się między innymi na Facebooku. To idealna okazja dla klientów pragnących zdobyć cenne nagrody.

Newsletter

Jak wiadomo newsletter to idealna okazja do otrzymywania na bieżąco informacji o promocjach, trwających wyprzedażach czy też konkursach mających miejsce w mediach społecznościowych. Zapisanie się do niego nie sprawia żadnego problemu, a przynosi wiele korzyści dla klientów sklepu Casu.

Asortyment

Na polskim rynku Casu działa od wielu lat zyskując zaufanie Klientów i doświadczenie w obsłudze Klienta. Firma w pełni rozumie oczekiwania naszych Klientów oraz nowe zapotrzebowania na formę zakupów. W odpowiedzi na spełnienie tych potrzeb narodził się  sklep internetowy CASU. Nadrzędnym celem jest satysfakcja Klienta poprzez sprzedaż produktów doskonałej jakości po najniższej cenie oraz zapewnienie obsługi na najwyższym poziomie. W swojej ofercie Casu posiada szeroki asortyment obuwia i akcesoriów dla Klientów z każdej grupy wiekowej, które sprowadzane są z całej Europy: buty, torby, torebki, biżuteria, galanteria, dodatki oraz akcesoria obuwnicze – to produkty polskiej jak i zagranicznej marki. Najbardziej znane to Pepe Jeans, Blink, Bronx, Sixty Seven, S.Olivier ,Carinii, Simen, Karino, Nessi oraz Neścior. Kolekcje najwyższej jakości i zawsze podążające za najnowszymi trendami mody.

Dostawa

Dla klientów Casu proponuje darmową dostawę. To idealna okazja do oszczędzania pieniędzy. Wysyłki krajowe obsługuje firma kurierska DPD, natomiast zagraniczne – firma  kurierska FEDEX. Zamówienie na 1 sztukę, realizowane jest w terminie nieprzekraczającym 24h - 48h. Klient ma do wyboru wiele form płatności : płatność za pobraniem, płatność online, a także zwykły przelew.

A reklamacja i zwrot?

Każdy produkt z oferty sklepu Casu podlega reklamacji. Z tego przywileju klient może skorzystać w przypadku , gdy otrzymany towar nie spełnia w pełni jego oczekiwań lub nas przykład uległ  uszkodzeniu. Prawo przysługuje klientowi przez okres dwóch dni od dnia dostarczenia paczki. A co jeśli klient nie ma konta na stronie? Nie stanowi to żadnego problemu. Reklamacji może dokonać, nawet gdy nie jest zarejestrowanym użytkownikiem. Buty nie pasują do sukienki? Rozmiar jest za duży? Nie podoba się kolor lub po prostu klient chce zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny? Może to zrobić w terminie 100 dni od dnia otrzymania paczki. Tak jak w przypadku reklamacji, klient nie musi posiadać konta, aby to uczynić. W przypadku dostarczenia do klienta towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem koszty zwrotu ponosi sklep Casu.

Kontakt

Wszelkie pytania klient może kierować drogą elektroniczną casu@casu.pl lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem 506 455 483 i 65 540 99 93.